söndag 29 augusti 2010

Ett år med min människa















Idag har jag varit ute på en promenad på våran gård och kollat läget ,allt var som det skulle vara och inga konstigheter. Jag vill nästan alltid gå ner till Jonas och kolla in hans tomt..väldigt spännande, men vad det är som är det tänker jag inte tala om , jag kan väl få ha hemlisar jag med.
Idag är det ett år sedan jag flyttade hem till min människa, tiden har gått väldigt fort och det känns som om det var i går jag kom hit.
Att jag skulle få det så här bra kunde jag aldrig tro, ett stort hus att vara i , en fin altan jag kan ligga och mysa på, en egen gräsmatta som jag kan vara på (fast då är jag kopplad), ligga i knät och bli ompysslad när vi tittar på tv och dessutom få sova i sängen tillsammans med min människa. Så ni kan säkert förstå att jag trivs riktigt ordentligt..mjaauu.
Eftersom det är en mycket speciell dag för mig i dag så har min människa lovat att jag ska få nått extra smarrigt att äta..hoppas det blir räkor..mjaauu.

Om ni vill uppvakta mig så går det väldigt bra, skriv gärna en komentar..då blir jag jätteglad och jamar högt.
Mjaauu på er. Efi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar