lördag 14 augusti 2010

Mitt byte
















Mjaauu på er. I går kväll när jag var ute på min gräsmatta så lyckades jag fånga en jättstor och fin trollslända.
Jag kände mig väldigt stolt så jag beslöt mig för att gå in och visa upp den för min människa, när jag kom in på altanen och tittade in mot köket så såg han mig
och han kom emot mig och frågade frågade vad jag hade i munnen.
När han fick syn på att det var nått som rörde sig i mitt gap så utbrast han "men Efi vad har du fångat släpp den där". När han närmade sig mig så skyndade jag mig ut på gräsmattan och min människa kom efter tätt efter.
Det uppstod en liten kamp där ute på gräset, han försökte helt enkelt ta mitt byte ifrån mig..va fräckt..vill han ha så får han själv fånga.
Efter en stunds kamp så lyckades han ta den ifrån mig. Undrar vad han gjorde med den ?
Mjaauu. Efi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar