söndag 1 augusti 2010

Semester utan mig
















Min människa åkte i väg på semester i hela två veckor utan mig.
Det var lite fräckt tyckte jag, ja nu gick det ingen nöd på mig eftersom jag fick bo hemma hos Kurre Katt.
Jag fick mat och en massa gos av Kurres matte men jag vågade inte släppa Kurre in på livet..jag vet att jag är lite larvig..men men.
Jag blev i allafall jätteglad när min människa kom för att hamta mig och när vi kom hem så gick jag husesyn för att kolla in så det inte var någon annan katt här.
Men som tur var så var allt som vanligt, alla dofterna, sängen, min altan och gräsmatta fanns kvar..mjaauu.
Nu säger min människa att det ska bli tuffa tider och jag ska bara få mjukmat 1 gång om dagen och inget tiggande vid bordet allt detta för att jag inte ska bli för rund om magen..skitsnack säger jag, hur kul är det att äta torrfoder och se på när andra äter. Mat är till för att ätas och inte bara ligga i en burk anser jag.
Mjauuu på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar